czwartek, 10 marca 2016

Nowy drapak :)

Nie jest prosto znaleźć fajny drapak dla kotów. Chciałoby się, aby spełniał wiele funkcji, a przede wszystkim sprawiał frajdę kotom i mieścił się w wyznaczonym miejscu. Od jakiegoś czasu przeszukiwałam internet w celu wymiany starego drapaka na jakiś nowy, funkcjonalny. Nie było prosto. Z pomocą przyszła oferta zooplus. :)

Przez link u Gosi z Zza moimi drzwiami zakupiłam fajny drapak. Dość wysoki - 167 cm (mógłby być jeszcze wyższy...), z dużą ilością miejsca do drapania, legowiskami i budką. Taki fajny, kompaktowy, mieszczący się w podstawie mniej więcej kwadratu.

Wielka przesyłka przyjechała wzorowo zapakowana. Nie wzbudziła zainteresowania kotów...




Dopiero podczas składania była konsternacja i obwąchiwanie:




Łini przyglądał się z zaciekawieniem ze starego drapaka :) Jeszcze nie wiedział, że niedługo to rozklekotane starocie zostanie wystawione na śmietnik...



Pierwsze ostrzenie pazurków :)



No i jest! W całej okazałości. Drapak La Digue. Zobaczcie, jaki fajny!









Koty ku mojej uciesze pozajmowały swoje miejscówki i są zadowolone. Nowy drapak nie straszy wyglądem, jest ładniutki i mięciutki. Fifi tylko póki co się go boi. Ale na nią przyjdzie jeszcze czas. Gdy Gucio z Łinim nacieszą się, nadejdzie czas na nią :)

Ładnie wygląda ten drapak. Może mógłby być wyższy i mieć więcej miejsca, aby koty mogły po nim grasować. Półki są niewielkiej szerokości i ciężko się grubemu Łiniemu złamać tak, aby wślizgnąć się do budki. Daje jednak radę :)

Tak więc niedługo wiosna, a u nas już zaczynają się wiosenne porządki :) :)


13 komentarzy:

  1. Fajny drapak, ale sądzę, że na moje trzy kociambry to jednak nieco za mały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nasze jakoś się mieszczą :) dwa aktywnie korzystają, Fifi póki co się przygląda :)

      Usuń
  2. Jak ślicznie! Mądre kociska :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mamy taki:)
    Fajnie ze koty od razu sie z nim zaprzyjaznily,bo roznie z tym bywa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się ten drapak podobał, tylko ja chciałam ciut wyższy jednak ;) Fajnie, że kociaki od razu zaakceptowały, będzie na pewno im dobrze służył ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny! I ma dużo miejsca do drapania i do leżakowania :) Też się za drapakiem rozglądam, w końcu pasowałoby i Andrzeja w takie wysokie cudo wyposażyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę o drapaku,ten Twój jest taki o jaki mi chodzi.Moze na wiosnę zafunduję prezent swoim obwiesiom.Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpisy, zapraszam do siebie, tyle ze ja prowadze ekologiczny wypas owiec, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny !!!
    Tez kiedyś chciałam, ale mój Tygrys 8kg chyba by go przewrócił odbijając się do skoku.
    Wygląda pięknie, po prostu mebel - tyle że koci :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy artykuł oraz swietne zdjecdia1 Zapraszam do mnie http://owczeprzygody.pl/wypas-owiec/

    OdpowiedzUsuń
  10. mm taki sam ale po trzech latach hmmm
    nie ma dwoch slupkow na gorze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Zwierzogrodu! Wyróżniamy się indywidualny podejściem do klienta, konkurencyjną ceną i miłością do futrzaków :) Zwierzogród - internetowy sklep zoologiczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za pozostawiony komentarz :)