wtorek, 3 września 2013

Będę tęskniła

Wreszcie wyjeżdżamy na upragnione i wyczekane wakacje (oczywiście przeziębiłam się w weekend, boli mnie gardło i mam katar, ale mam nadzieję, że wyzdrowieję szybko, gdy dotrzemy na miejsce!)! Kiedy w czerwcu kupowałam bilety wydawało mi się, że jeszcze tyyyle czasu, a minął on tak niespodziewanie szybko! Sporo wyjeżdżaliśmy weekendowo, ale wreszcie przyszedł czas na pełne 2,5 tygodnia urlopu, na którym nie zamierzam robić niczego, czego bym nie chciała :)

Będę tylko tęskniła za moimi kotami... już to wiem. Zawsze tak jest. Zawsze myślę o nich podczas wyjazdów. I potem jak wracam, to z jednej strony mi smutno, a z drugiej cieszę się, że ujrzę kocurki :) A i koty zawsze witają nas serdecznie :)

Mam nadzieję, że o nas nie zapomnicie :)

Do "zobaczenia" pod koniec września!

A Gucio na to:


Ale i tak przecież koty zostają pod dobrą opieką :)

18 komentarzy:

  1. A koty jak będą tęsknić. Najważniejsze że dobra opieka zapewniona :)
    Udanych i niezapomnianych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze, kochana. Pełnej wspaniałych wrażeń wyprawy. I zdrowia.
    Będę czekać na jakieś relacje po powrocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka Kasiu i baw się dobrze na urlopie. A my będziemy czekać jak koty i na pewno nie powitamy Cię fochem ;-))) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. my tez bedziemy tesknili, ale wypocznij sobie,wybaw sie i po powrocie bierz sie do roboty na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodziak! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny!!
    Jako fanka kotów polecam Ci stronę maxizoo.pl :) Jak wrócisz z wakacji to może uda Ci się przekupić pupila jakąś fajną zabawką! Poza tym są tam tez ciekawe porady:)

    P.S Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa lwia paszcza!Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście-dobrej pogody i wspaniałego wypoczynku
    Wracaj wypoczęta do swoich ulubieńców.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z moich wyliczeń wynika, że powinniście być już z powrotem.
    Czy wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki slodki kociaczek! Miłych wakacji !

    treepsy.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu czy Ty wciąż na wakacjach? Wróciła do nas paczka wysłana do Ciebie z kocimi przypinkami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróciłam na dobre! awizo przyszło niestety jak już wyjechałam :( jak wróciłam zobaczyłam przeterminowane w skrzynce :(

      Usuń
  12. Niepokoję się tą ciszą, że coś się stało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, jestem... wróciłam i było ciężko, zaraz opiszę :) ale już jestem!

      Usuń
  13. Ta cisza faktycznie niepokoi - Kasiu, odpisz jak najszybciej, w miarę możliwości. Mam nadzieję, że wszystko jest ok:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za pozostawiony komentarz :)